Witaj w wyszukiwarce ofert z Twojej okolicy. Wybierz KWADRAT widoczny u góry mapy, zaznacz lokalizację i zaakceptuj wybór poprzez OK. Poręczna ŁAPKA pozwala na przesuwanie obszaru, a suwak z lewej strony przybliża lub oddala mapę. Powrót do tradycyjnej wyszukiwarki możliwy jest poprzez UKRYJ OBSZAR NA MAPIE.

Samochody dostawcze Ford nowe i używane - ogłoszenia znajdzto.pl (1)

Na mapie prezentujemy oferty z poniższej listy ogłoszeń z poprawnie podaną lokalizacją (miasto i ulica). Przejście na kolejną listę ogłoszeń powoduje odświeżenie danych na mapie
Foto Tytuł ogłoszenia Rok Przebieg Cena Dodano
LDV Maxus Dobry stan*serwisowany*nowy rozrząd

LDV Maxus Dobry stan*serwisowany*nowy rozrząd

diesel / b. dobry

2006 239 000km 11 990 PLN 2018-11-13
znajdzto.pl / ... / Dostawcze / LDV
Miejscowości Województwa
Zobacz ogłoszenia z działu LDV z województw: Zobacz ogłoszenia z działu LDV z miast:

LDV


Samochody dostawcze LDV są marką produkowaną przez LDV Group Ltd. Przedsiębiorstwo powstało w 1994 roku w Wielkiej Brytanii z przekształcenia Leyland DAF.


W ówczesnych zakładach LDV Group Ltd. produkowano dwie linie aut użytkowych – o DMC 2,5 tony jako model LDV 200 i duże LDV 400, które miały DMC 3,5 tony. Modele te były skonstruowane na bazie Austina Sherpa, DAF 200/DAF 400, a także Leyland 200 i 400. W 1997 roku pojawiły się kolejne modele, którymi zastąpiono dotychczasowe – LDV Pilot i Convoy. Rok później wyprodukowany został także model LDV Cub, który powstał na licencji Nissana i bazował na modelu Nissana Vanette Cargo. Samochody LDV były produkowane także w Polsce w latach 1995-1998. W Wytwórni Silników Wysokoprężnych Andoria wytwarzano model LDV 400 i LDV Convoy. Modele te posiadały silniki 4CT90 Andoria. Na przełomie XX i XXI wieku połowę akcji LDV Group Ltd. wykupił Daewoo Motor Poland, w wyniku czego powstały dwa nowe projekty aut użytkowych o oznaczeniu DB 100 – wersja mniejsza i większy LD 100. W 2004 roku LDV wykupił projekt LD 100 od Daewoo Motor Poland. LD 100 został wprowadzony do produkcji w 2005 roku jako LDV Maxus. Furgony produkowano w dwóch długościach, natomiast przestrzeń ładunkowa wynosiła od 7 m3 do 11,4 m3, a ramy pod zabudowę były oferowane w trzech długościach. LDV Maxus sprzedawany jest z silnikiem VM Motori o pojemności 2,5 l i mocy 95 KM, 120 KM lub 135 KM. DMC tego modelu wynosi od 2,8 do 3,5 t. W latach 90. XX wieku nastąpił kryzys finansowy firmy, a w 2005 roku ogłoszono bankructwo LDV Group Ltd. Firma została wykupiona przez rosyjski GAZ. Dzięki temu sytuacja firmy zaczęła się polepszać, a produkcja aut znacznie wzrosła. Auta LDV eksportowano do Skandynawii, Europy Środkowo-Wschodniej i do krajów Beneluksu. W 2009 roku LDV ponownie ogłosiło upadłość, a akcje wykupiła malezyjska firma Weststar, GAZ zachował jednak licencję na produkcję modelu LDV Maxus. Model Maxus w Polsce pojawił się w 2008 roku, a rok później oferowano także wersję 3500 EF, która miała dłuższą ramę, długość zabudowy wynosiła 4,2 m, a DMC do 3,5 t. LDV Maxus sprzedawany jest jako furgon i jako podwozie pod zabudowę i dostępny jest w 30 różnych wariantach konfiguracyjnych.


Proszę czekać - ładowanie treści...